I Want Those Shoes // Hafnium.

Min Sommer Læsning // Anmeldelse.

//Bøgerne er sponsoret af lovebook.dk, men det er 100% min egen mening

billede1

Jeg havde endelig planlagt at i skulle have del 2 af min ferie i Italien, men min Macbook vil ikke samarbejde her til aften, og vil ikke gemme videoen på pcen, så derfor venter vi lige lidt med den, men i skal selvfølgelig ikke snydes! Derfor kommer der i dag i stedet et indlæg, som også har været længe undervejs og som jeg har brugt virkelig langtid på – nemlig en anmeldelse af de 3 bøger, som jeg læste her i sommers! De var alle sammen så fantastiske, og alle 3 nogle jeg vil anbefalde jer at læse, men i for personlig anmeldelse af hver bog under billederne, og så giver jeg dem også stjerne! 😉
Så hvis du leder efter en ny bog eller bare gerne vil se hvad jeg har læst, så læn dig tilbage og læs med!

Bossman.

billede2

Find Bossman lige her..

Bossman var for mig den bog jeg var mest spændt på at læse, og samtidig også lidt nervøs for.. Jeg var nemlig bange for at den ville minde alt for meget om Fifty shades, da jeg desværre synes der er mange bøger som prøver at være som den, men der tog jeg helt fejl! Den her bog har på så mange punkter overrasket mig, fået mig til at sidde og holde vejret og gjort mig helt varmt om hjertet! Det er den sjoveste, frækkeste og romantiske bog jeg har læst og den går langt over Fifty Shades!

Bogen handler om Reese som møder Chase Parker på den sjoveste og underligste måde, hvor de lader som om de kender hinanden, men efter den ene gang ser de ikke hinanden mere, før en måned efter hvor Chase Parker bliver hendes chef, og så ændre det hele selv, og det vilde sker! Jeg elsker det spil der er i mellem dem, og alt det med at de gerne vil have sex med hinanden men Reese vil ikke fordi han er hendes chef, og han vil gerne vente, men så ikke og ÅH! Jeg elsker elsker elsker den bog, og slutningen er den bedste! Selv min mor som læste den, læste slutningen flere gange og vil også gerne anbefalde den bog til alle – den rørte hende virkelig!

“Når jeg er i nærheden af dig, er jeg glad. Det er bare det, jeg er ude efter. “

Jeg er ihvertfald så glad for jeg fik tilsendt den her bog, og fik den læst, fordi den var fantastisk og en jeg gerne SNART vil læse igen – virkelig en fantastisk bog!
6 ud af 6 stjerner fra mig!

Forbandede Kærlighed.

billede3

Find Forbandede kærlighed, lige her..

Forbandede kærlighed er en bog som der er blevet snakket en del om her i bloggerland henover sommeren, og så er den blevet delt en del gange på Instagram, og jeg kan virkelig godt forstå hvorfor! Det her var en bog som jeg ikke havde nogle forventninger til, andet end at jeg viste at det var Colleen Hoover som havde skrevet bogen, og hendes bøger plejer at være fantastiske!

Da jeg startede med at læse bogen, kunne jeg ikke rigtig lide den, specielt ikke da den sprang så meget i tiden, hele tiden MEN.. Der var noget over den og noget der fik mig til at blive ved med at læse, og det er jeg rigtig glad for, for hold nu op en bog! Den her bog fik mig til at græde rigtig mange gange, fik mig til at være så frustreret og samtidig til at blive så varm om hjertet! Det er en bog der virkelig for dig igennem alle følelser, og som efterlader dig helt mundlam og glad! En virkelig.. VIRKELIG GOD BOG!

Bogen handler om Tate Collins som møder den charmende og hemmelighedsfulde pilot Miles Archer, og de vælger ret hurtigt at indgå i et forhold, hvor det kun skal handle om sex – ingen følelser, intet andet end sex, og der kan man jo allerede sige det en fejl og at det kun kan gå galt, hvilket det også gør men.. På den vildeste måde, og det med at Miles ikke tør vise han har fået følelser for hende og at de driver hinanden så meget vil vanvid, men samtidig stadig forsætter, selvom de ved at det bliver deres død..

“Still ikke spørgsmål om min fortid. Forvent aldrig en fremtid.”

Igen en bog som virkelig overraskede mig, og som virkelig tog pulsen fra mig! Colleen Hoover har virkelig forstand på at skrive bøger, og hun gør det bare gang på gang! Hvis du mangler en bog, som tager pulsen fra dig og som efterlader dig med tåre og en masse tanker, men også glæde, så er det den her bog du skal købe! Den for 5 ud af 6 stjerner fra mig, og den ene grund til at den ikke får 6 er, at den ikke starter lige på!

Love Is War.

billede4

Find Love Is War, lige her..

Den her bog var en jeg havde taget med og som jeg endelig bare lidt så som en bog jeg ville læse, hvis jeg fik tid, fordi jeg forventede ikke så meget af den, men igen.. hold nu op! Den her bog har taget pulsen fra mig og samtidig skræmt mig fra vid og sans, fordi den minder så meget om et forhold og et spil, jeg havde kørerende med en fyr for et år siden nu.. Den er skræmmende på alle punkter for mig, men samtidig så spændene og en hvor du virkelig kan mærke kærligheden, mellem de 2 personer, som den handler om! Jeg læste den her bog på 1 dag, fordi jeg ville vide hvad der skete og hvordan deres krig endte, fordi den endte ikke så godt for mig og det forhold jeg var i.. Kærlighed er en voldsom ting, og ja den kan være god, kærlig og virkelig fantastisk – men den kan også være noget af det mest grusomme, og kan få en til at gøre dumme ting/onde ting, ikke fordi man hader personen, men bare fordi kærligheden er for stor til at man kan takle den..

Bogen handler om Scarlett og Dante’s forhold, men fra Scarletts synsvinkel, og den handler om deres forhold og hvordan de bekriger hinanden nu, men hvor man stadig virkelig kan mærke kærligheden i mellem dem og længslen.. To’eren af den her serie, er så fra Dante’s synsvinkel, og det er bestemt også en bog, jeg meget gerne SNART, vil have fat i, fordi jeg vil have det hele med!

“Hans læber var mit eget personlige helvede… Hvert et kys, han nogensinde havde givet mig, da vi var forelskede eller hadede hinanden, afslørede, hvor meget han længtes. Tørstede. Fortærderes. Sørgede. Fortvivledes. Fortalte mig, at han var lige så vild med mig, som han altid havde været.”

En bog som virkelig har sat en masse tanker igang i mit hoved, og som virkelig har efterladt sig sine mærker – men en bog som jeg har nydt og læst, og som jeg virkelig vil anbefalde alle! Den er helt igennem fantastisk og jeg glæder mig virkelig til at få læst bog nr. 2, når jeg engang har fået fat i den, fordi.. hold nu op! Den får 6 ud af 6 stjerner fra mig og ville have givet den flere, hvis jeg kunne!

Men det var en lille, eller okay, stor anmeldelse fra mig over alle de bøger, som jeg fik læst her i sommers, da jeg var i Italien.. De var alle sammen fantastiske, og jeg takker virkelig søde Lovebooks for at sende mig alle de fine bøger, det reddede lige min sommer!

Er der nogle af bøgerne som i har fået læst, som også har rørt jer? Eller er der nogle af dem, som i bare skal have fat i nu og få læst? 😉
Kys Nicoline.